czwartek, 24 maja 2012

Ireland

dziś popełniłam ciężki grzech. oj bardzo ciężki. wzięłam się za oglądanie dramy o tytule:


IRELAND





jak na razie jestem po drugim odcinku. i po prostu jedno wielkie WTF przychodzi mi do głowy.
główna bohaterka to dziewczyna, którą w dzieciństwie adoptowała para z Irlandii. tam też wyjechała i dorastała z wspaniałymi rodzicami i bratem Peterem.dziewczyna po traumatycznym przeżyciu (była świadkiem śmierci, a dokładniej morderstwa swojej ukochanej rodzinki) wyrusza do Korei by tam odnaleźć prawdziwą siebie i zmierzyć się z przeszłością. już od samego początku wiadomo że ma ona problemy ze sobą i nie potrafi pogodzeić się z przeszłością.
już w samolocie poznaje Kang Gooka z którym znalazła nić porozumienia. wspiera on ją i nawet zaczyna rodzić się między nimi miłość(co prawda jednostronna). jednak wtedy do gry wkracza Lee Jae Bok, w którym wraz z rozwojem akcji dramy Georgina się zakocha. wiele faktów wskazuje na to, że są oni biologicznym rodzeństwem. i właśnie ten związek, niby kazirodczy a niby nie, jest twardym orzechem do zgryzienia. są tym rodzeństwem czy nie są?
a jeszcze nie wiem. nie mogę się doczekać obejrzenia całości, jednak przeglądarka nie chce współpracować i od 15 minut pokazuje że do końca ściągnięcia pozostało 9 minut. 


ogólnie w dramie dużo się dzieje. są momenty zabawne (wdepnięcie w cement czy uderzenie w słup Gooka) ale i tragiczne jak wspomnienia z Irlandii czy wybuch samochodu którym miał jechać Gook wraz ze swym szefem
warto dodać że występuje tu Hyun Bin, którego sama pokochałam po Secret Garden. jednak mi z początku było trudno go poznać, może też dlatego że pomiędzy nakręceniem Ireland a Ogrodem jest 6 lat różnicy...



IRELAND tłumaczenie na polski  Azuyano z grupy Asian Dramas Poland

IRELAND rawy do pobrania działają linki z Embedupload a następnie Rapidshare
IRELAND online na MySoju
lub IRELAND online na Chia Anime

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz